Ina Finland sisältömarkkinoi Call & Contact Center -palveluita Uuden Suomen Yrityskanavassa

Ina Finland Oy Uuden Suomen Yrityskanavassa

Ina Finland - monikanavapalveluaSuoraan sanoen vähän ahdistaa kehua Lähimedian antamaa mahdollisuutta optimoinnin parantamiseen ja näkyvyyden lisäämiseen Uuden Suomen Yrityskanavassa. Tässähän piilee riski, että Ina Finlandin kilpailijatkin huomaavat miten loistava mahdollisuus oman yrityksen markkinoinnissa tämä on.

Ensimmäinen Inan artikkeli päivitettiin uusisuomi.fi:ssä 22.3.2013 ja tämän jälkeen päivityksiä on tehty viikoittain. Tärkeimpinä tavoitteina alkuvaiheessa oli nousta tietyillä avainsanoilla ilmaisessa (orgaanisessa) näkyvyydessä listan kärkipäähän Googlessa ja muissa hakukoneissa. Työ on jo tuottanut hedelmää ja esim. ”Contact Center” ja ”Call Center” -avainsanoilla Ina on noussut sivulta X usein sivulle 1. ”Ulkoistettu vaihdepalvelu” nostaa Inaa jo niin hyvin esille, että vähän hävettää. Tämä siis saatu aikaan muutamassa kuukaudessa.

Ei huono?

Onhan kanavana uusisuomi.fi tietenkin muutakin kuin optimointia varten. Loistava paikka tavoittaa päättäjät, kertoa vapaamuotoisesti oman alan uusista tuulista ja tietenkin vähän kehua omia palveluita. Linkitykset omilta verkkosivuilta artikkeleihin ja vastaavasti artikkeleista omille sivuille, päivitysten jakaminen helposti FaceBookissa ja LinkedIn:ssä nostaa sosiaalisen median näkyvyyttä ilman keinotekoista ”tuputtamisen” makua jne. Käyttö on helppoa ja artikkelit voi myös ajastaa näkymään haluttuna ajankohtana. Lisävinkkejä saa Lähimediasta pyytämättäkin 🙂

Kävijämäärät sivuillemme on lisääntyneet ja ennen kaikkea tavoitamme ”oikean yleisön”. Sanavalintana ”yleisö” on huono, se vaikuttaa passiiviselta, sivusta seuraajalta. Olemme nimittäin Ina Finlandissa saaneet hyviä yhteistyökumppaneita Uuden Suomen Yrityskanavan kautta. Ja sehän on kuitenkin lopullinen tavoitteemme.

Suosittelen lämpimästi palvelua kaikille yrittäjille, joilla on innostusta poiketa tutusta printti/banneri -ajattelumallista. Vaatii toki hieman viitseliäisyyttä ja aktiivisuutta, mutta ahkeriahan me suomalaiset olemme. Kokeilkaa!

Kunhan ette toimi Call Center / Contact Center tai Ulkoistettu vaihdepalvelu -alalla.

——————————-

Ina Finland Oy on vuodesta 1989 toiminut Tampereella ja tuotamme ajasta ja paikasta riippumattomia palveluita kaikessa, jota kutsutaan asiakaspalveluksi.

Perinteinen Call Center on vain yksi osa Inaa. Me tuotamme palveluita monikanavaisesti. Monikanavaisuus tarkoittaa käytännössä, että hoidamme viestinnän niin soittamalla, tekstiviesteillä, sähköpostilla kuin internetissä. Pääpaino on inbound-palveluilla, mutta tarjoamme toki vuosien kokemuksella myös ulossoittoja, telemarkkinointia, buukkauksia, ns. outboundia. Some on luonnollinen osa nykyistä viestintää ja Inan avulla voitte hallita viestintää myös esimerkiksi Facebookissa ja Twitterissä.

——————————–

Ina Finland uuden Suomen Yrityskanavassa

Ina Finland – Palvelut

Ina Finland Oy
Pyhäjärvenkatu 5 A, 2.kerros
33200 Tampere

Tavoitat meidät numerosta 010 400 6001 (palvelemme 24/7)
tai voit soittaa suoraan Tiina Jeromaalle 044 752 2075
sähköposti: myynti@ina.fi

Ina Finland