Asiakkaan edut

Olettehan huomanneet ohjauspöydällänne Lokakuun ajan voimassa olevan edun? Mikäli suosittelet palvelua yrittäjä ystävällesi, sinä suosittelijana saat kolme kuukautta ilman kuukausmaksua, mikäli ystäväsi […]

Kommentointi

Kommenttien määrää voi lisätä helposti muutamalla  kikalla: 1. Pyydä kommenttia. Esitä kysymys johon pyydät kommenttia. 2. Vastaa kommenttiin. Keskustele palautteen antajien kanssa. […]

Artikkeli ja Facebook

Artikkelit kannattaa linkittää myös joko yrityksen tai henkilökohtaiselle facebook-profiilille, tai molemmille! Kun olet kirjoittanut artikkelisi, mene suoraan palveluun, avaa artikkeli ja artikkelin […]

Otsikointi

Otsikkoa mietittäessä kannattaa miettiä miten tuotteitasi tai palveluitasi haetaan Googlesta. Yksinkertaiset hakusanat ovat helpoimpia. Huokutteleva otsikko esim. ”Kolme kahden hinnalla” ei ole […]

Tagit

Kun olet kirjoittanut artikkelisi, niin siihen kannattaa myös laittaa tageja. Esim. jos olet kirjoittanut artikkelin vaikkapa Airam hehkulampuista ja otsikkosi on ”Airam-hehkulamppuja […]

Uusia asiakkaita

Näin syksyn korvalla on ihan kiitettävästi tullut uusia asiakkaita, ja haluankin heitäkin tiedottaa tästä vinkkipalstasta. Tässä ollaan julkaistu ja tullaan julkaisemaan pieniä […]

Kävijäseuranta

Ohjauspöydälläsi saattaa näkyä graafinen tilasto. Palvelun kannalta mielenkiintoisinta on seurata kuinka julkaisemasi artikkelit vaikuttavat kotisivuliikenteeseesi. Alimmaisella janalla näkyvät artikkelien julkaiujen ajankohdat violettina […]

Kuvat

Artikkelistasi saat näyttävämmän lisäämällä siihen kuvan tai kuvia. Jos haluat myydä vaikkapa toimistotuoleja, niistä kannattaa laittaa mallit artikkeliin. Mikäli artikkelisi on enemmän […]

Aktiivisuus

Ole sinnikäs ja aktiivinen! Blogit eivät ole klikki ja kauppa-ilmoittelua. Blogimerkintäsi säilyvät Googlessa vuosikausia, joten vuosiakin vanhat artikkelit saattavat tuoda uusia kontakteja. […]