Businesslike Oy

”Palvelun käyttäminen on siihen tutustumiseen varatun ajan jälkeen varsin helppoa. Businesslike lähti mukaan uteliaisuudesta ja kiinnostuksesta uudenlaista nettinäkyvyyttä kohtaan. Businessliken tavoiteasetteluun ei kuulunut selkeä myynnillinen tavoite, vaan yleinen tunnettuuden lisääminen ja alalle epätyypillisen, mutta toimivan viestintäkanavan löytäminen.

Seuraamme nettisivuliikennettä Snoobi-palvelun avulla ja Uuden Suomen Yrityskanava toimii! Se on noussut kolmannelle sijalle oman alamme rekrytointisivustojen jälkeen. Palvelun tarjoaman analytiikan avulla voimme pyrkiä kohdentaa viestintäämme paremmin ja saamme kiinnostavaa taustatietoa yleisemminkin.

Voimme suositella Yrityskanavaa kiinnostavana ja erilaisena tapana näkyä ja vaikuttaa.”

Marju Vuorensalmi

Marju Vuorensalmi, Henkilöstökonsultti, Businesslike Oy

Kirjoita vastaus

Sinun tulee olla kirjautunut kirjoittaaksesi kommentin.