Suomen suurimman ja mukavimman juomamedian Olutposti.fi -sivusto tuotannossa

OlutPosti -lehden numero 3/2019 kansi

”Digimedia ei ole vain joukko artikkeleita sivustolle tuotettuna. Se on kokonaisuutena paljon syvällisempi kokonaisuus ja parhaimmillaan mahdollistaa lukijakunnalle yhteisöllisyyttä laadukkaan sisällön kera ja toimitukselle parhaat työkalut mittareineen käyttöön. Mitä paremmin Olutposti ymmärtää lukijakuntaansa ja kohderyhmänsä käyttäytymistä verkossa, sitä parempi on julkaisu ja sitä kautta koko olutala hyötyy toimivasta mediasta. Uusi tekniikka mahdollistaa interaktiivisuuden paremmin ja lukijat pääsevät osallisiksi sisältöön kisojen, arvontojen ja vaikkapa kyselyiden kautta. Olutpostin aktiivisille lukijoille tarjotaan etuja, mitä ei muualta saa”, kertoo PRI Lähimedian Jouni Salo.

Kerromme mielellämme kuinka tälläinen nopea projekti saadaan luovaksi suunnitelmaksi ja kustannustehokkaasti maaliin yhdessä asiakkaan kanssa.

Janne Kujanen
janne.kujanen@lahimedia.fi
@jannekujanen
040 5155 385