”Uusia asiakkaita on tullut netin kautta”

Nina Tamminen on Sarin Tukkapajan vakioasiakas.

Raumalainen.fi-verkkolehden yhteyteen avattiin huhtikuussa uudenlainen palvelusivusto palvelut.raumalainen.fi. Palvelussa mukana olevat yritykset parantavat oleellisesti omaa verkkonäkyvyyttään – ja mikä parasta, varsin kohtuullisella hinnalla.

Yksi heti palvelun alkumetreillä mukaan lähteneistä yrityksistä on Sarin Tukkapaja, joka on toiminut tammikuun alusta uusissa tiloissa Anundilanaukiolla. Lisäksi Tukkapajalla on toimipiste Sokoksen yhteydessä. Sari Päiväkkö on innoissaan uudenlaisen nettimarkkinoinin tuomista mahdollisuuksista.

-Parasta on se, että pääsen mainostamaan tuotteita tai palveluja niin usein kuin itse haluan. Pidän tärkeänä myös sitä, että sain linkitettyä nettiajanvarauksen yhteen uuden palvelusivuston kanssa. Uusia asiakkaita on tullut netin kautta huomattavasti, Sari Päiväkkö iloitsee.

Palvelut.raumalainen.fi parantaa yrityksen näkyvyyttä sekä paikallisesti että valtakunnallisesti. Tuoreimmat tiedot ja tarjoukset nousevat automaattisesti näkyviin paraatipaikalle Raumalainen.fi-verkkolehdessä, jossa on päivittäin 1500-2000 kävijää. Hakukoneystävällisyys takaa puolestaan sen, että yritys löytyy netin syövereistä muutenkin helposti.

-Palvelua on helppo käyttää, joten tarjouksien ja kuulumisten päivittämisen kynnys on matala. On erinomainen asia, että olemalla aktiivinen saa näkyvyyttä Raumalaisen etusivulta, Sari Päiväkkö sanoo.

Aktiivisuus todella palkitaan, sillä verkkolehden etusivulla näkyy aina tuoreimmat tekstit.

-Yrittäjien kesken tulee pientä kisaa, että kenen kuulumiset näkyvät parhaalla paikalla, Päiväkkö naurahtaa.

Lähde: Raumalainen.fi