Artikkelit

Referenssi: Pirkanmaan Lehtitalo

Lähimedia on joustava ja ketterä kumppani paikallislehtiemme digipalveluiden kehitystyössä. Olemme toteuttaneet yhdessä lukuisia onnistuneita projekteja, joista yhtenä esimerkkinä on maksumuurimme ja digitilaamisen polku. Lähimedian asiantuntemus auttaa yritystämme tekemään oikeita valintoja digissä. Ideat toteutetaan ripeästi ja koodaustaidot ovat kohdallaan! Milla Siren, Pirkanmaan Lehtitalo (akaanseutu.fi, shl.fi, lvs.fi, ylojarvenuutiset.fi, radiosun.fi, lempaala.ideapark.fi)

Paikallislehtikilpailu: Sydän-Hämeen Lehti voitti verkkokilpailun ja sijoittui paperilehdellään kolmanneksi

Vuoden paikallinen verkkopalvelu

Sydän-Hämeen Lehti ja shl.fi -sivusto palkittiin torstaina paikallislehtipäivillä Siilinjärvellä. shl.fi -sivusto valittiin Paikallislehtikilpailussa Vuoden paikalliseksi verkkopalveluksi. Lehden paperiversio sijoittui sarjassaan kolmanneksi. Päätoimittaja Tommi Liljedahl: Palkinto lehtiremontista ”– Paikallislehtikilpailun tuplapalkinto on hieno päätös lehtiremontille, päätoimittaja Tommi Liljedahlsanoo. Sydän-Hämeen Lehden rakenne ja ulkoasu uudistettiin reilu vuosi sitten ja käyttöön otettiin uusi shl.fi -sivusto. Talvella paikallista sisältöä alettiin tuottaa myös… Lue lisää »

Alueviesti toteuttaa vaalikoneen yhdessä Huittisten ja Sastamalan kaupunkien kanssa

Alueviesti avaa lokakuun alussa vaalikoneen yhteistyössä Huittisten ja Sastamalan kaupunkien kanssa. Vaalikone löytyy Alueviestin verkkolehden sivuilta. Vaalikoneeseen pääsee myös kaupunkien verkkosivujen kautta, kuten vaalien yhteydessä aiemminkin. Yhteistyön merkitys vaalikoneen rakentamisessa korostuu myös kysymyksissä, sillä ne laaditaan yhdessä kaupunkien ja kaupunkilaisten kanssa. ”Olen erittäin otettu yhteistyöstä Huittisten ja Sastamalan kaupunkien kanssa. Olemme Lähimedia Oy:n kanssa yhdessä… Lue lisää »

Sanomalehti syntyy verkossa

Pälkäneellä ilmestyvä Sydän-Hämeen Lehti on ottanut käyttöönsä verkkolehden uuden version joka pitää sisällään toimitusputken sekä verkkoon että printtiin tuotettavan sanomalehden aineiston kirjoittamisesta, suunnittelemisesta ja taittoon viennistä. Lehden toimitusputkessa yhdistyy sekä verkoon julkaistavan että painettavan sisällön juttujen tuottaminen joka samalla vapauttaa toimittajan työskentelemään esimerkiksi mobiililaitteilla.     Toimittajat voivat osoittaa artikkelinsa haluamaansa numeroon sekä jättää päätoimittajalle… Lue lisää »

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi on markkinoinnin tärkein asia. Yrityksellä on kotisivut, mutta se yksin ei riitä, kotisivuilla on oltava sisältöä. Mitä palveluita tai tuotteita yritys tarjoaa? Kenelle tuotteet tai palvelut on suunnattu? Millä alueella yritys toimii?   Viimeisen vuoden aikana Google on vahvistanut runsaan sisällön ja jatkuvan päivityksen merkitystä hakukoneoptimoinnissa. Jokaiselle yritykselle on tietysti tärkeää olla esillä silloin… Lue lisää »

Markkinointi, b2b-mainonta, nettimarkkinointi, Google-mainonta

Olen ammattigooglettaja. Teen töitä koneella kuten varmasti moni muukin suomalainen. Yrittäjäkin tekee töitä koneella, vaikka osa koittaa sitä varmasti viimeiseen asti välttää. Pakko on kuitenkin etsiä mahdollisia uusia yhteistyökumppaneita, tuotteiden ja palveluiden tarjoajia. Melko luonnollinen tapa näiden kontaktien etsimiseen on internet. Se on nopea ja suurimmaksi osaksi vielä ajan tasalla, vaikka poikkeuksia on tietysti siinäkin…. Lue lisää »

Yritysblogit, bisnesblogit, yritysblogaus, businessblogi

Yritysblogit Sosiaalisen Median Opas SocialMedia Examiner julkaisi kesäkuun alussa mielenkiintoisen artikkelin blogeista ja blogien merkityksestä yrityksille. Blogien kirjoittaminen eli blogaaminen on maailmalla erittäin suosittu ja hyväksi havaittu markkinointitapa. Suomessa blogaaminen mielletään vielä enemmän yksityisten ihmisten tavaksi tiedottaa ja viestittää erilaisista asioista hyödyntäen sosiaalisia medioita. Blogien kirjoittaminen on myös yrityksille erittäin kannattavaa. Miksi? Jokainen blogimerkintä jonka… Lue lisää »

b2b-markkinointi, internetmainonta, markkinointiviestintä, blogit

Kesäkuuta jo eletään ja lomat ainakin lähestyy, jollei olla jo kesälaitumilla. Yrittäjäkin on kesälomansa ansainnut, ja jokainen varmasti yrittää ainakin jonkinlaista lomaa pitää jossain vaiheessa. Kesällä olisi kuitenkin mukava päästä ”mahdollisimman vähällä”, ainakin näillä ilmoilla millä meitä nyt hellitään. Työt tehdään asiallisesti ja kunnialla, mutta esimerkiksi mainonta ja markkinointi jää tärkeämpien töiden varjoon. Pitääkö kesällä… Lue lisää »