Artikkelit

Jari Sotka: UusiSuomi.fi Yrityskanavan kautta lisää asiakkaita ja toimeksiantoja

Sisältömarkkinointi Yrityskanavassa toimii. ”Olemme saaneet Uuden Suomen Yrityskanavan kautta lisää asiakkaita ja toimeksiantoja. Myös yrityksemme näkyvyys ja toimistomme nimi ja palvelut ovat tulleet tunnetuksi yrityksellemme tärkeässä yritysasiakkaiden kohderyhmässä. Olemme julkaisseet Uuden Suomen Yrityskanavassa kirjoittamiani oikeudellisia artikkeleita ilmoituksia. Havaintojeni mukaan myös Google löytää yllättävän hyvin tietomme Yrityskanavan kautta ja tätä kautta myös kotisivuillemme tulee merkittävästi liikennettä.”… Lue lisää »

Eurofire: Uuden Suomen Yrityskanavan päivitys toi verkkokauppaan lisää kävijöitä

Kiitos Uusi Suomi ja Lähimedia loistavasta Uuden Suomen Yrityskanavan päivityksestä. Olen ollut jo pitkään Yrityskanavan asiakkaana ja olen todella tyytyväinen asiakasvirroista, jotka ohjautuvat verkkokauppaamme tähänkin asti, mutta nyt näyttää vieläkin paremmalta. Seuraan aktiivisesti verkkokauppamme kävijämääriä Googlen Analyticsillä ja yllätyin todella positiivisesti kun päivityksenne jälkeen asiakaskäynnit lisääntyivät merkittävästi. Kirjoitan Yrityskanavaan tuoteblogin kerran tai kaksi kertaa viikossa. Koska… Lue lisää »

Capnovan pilvipalvelut, nettisivut ja muut verkkopalvelut tutuiksi Uuden Suomen Yrityskanavassa

Oy Capnova Ltd Uuden Suomen Yrityskanavassa Syksyllä 2013 Capnova uudisti yrityksen kotisivut ja samalla asetettiin tavoitteeksi lisätä Capnovan tunnettuutta kotimaisena vaihtoehtona kansainvälisille ICT-yrityksille. Onnistuuko tämä uudistamalla verkkosivut ja jättämällä asia sillensä? Ei tietenkään. Miten sitten kertoa laadukkaista ja turvallisista nettipalveluista, nykyaikaisista pilvipalveluista, suomenkielisestä henkilökunnasta, helposta yhteydenotosta ja nopeasta palvelusta? Samaan aikaan verkkosivujen uudistamisen kanssa aloitettiin… Lue lisää »

Innowear sisältömarkkinoi Uuden Suomen yrityskanavassa

Olemme käyttäneet Uusi Suomi palvelua jo yli kaksi vuotta. Nyt siirryimme kirjoittamaan blogissamme stubby.fi verkkokaupan sijaan yrityksille suunnatusta InnoWear työvaate ja mainostekstiili valikoimistamme. InnoWear kertoo blogissaan ajankohtaisista tuotteista, uutuuksista, tarjouksista sekä työvaatetuksen vaatimuksista ja käytöstä. Kirjoitamme artikkeleita omalla aikataululla, kuhunkin sesonkiin sopivilla aiheilla. Blogi tavoittaa yrityspäättäjiä ja ostajia sekä nostaa näkyvyyttämme googlen hakutuloksissa. Palvelu on… Lue lisää »

Paikallislehtikilpailu: Sydän-Hämeen Lehti voitti verkkokilpailun ja sijoittui paperilehdellään kolmanneksi

Vuoden paikallinen verkkopalvelu

Sydän-Hämeen Lehti ja shl.fi -sivusto palkittiin torstaina paikallislehtipäivillä Siilinjärvellä. shl.fi -sivusto valittiin Paikallislehtikilpailussa Vuoden paikalliseksi verkkopalveluksi. Lehden paperiversio sijoittui sarjassaan kolmanneksi. Päätoimittaja Tommi Liljedahl: Palkinto lehtiremontista ”– Paikallislehtikilpailun tuplapalkinto on hieno päätös lehtiremontille, päätoimittaja Tommi Liljedahlsanoo. Sydän-Hämeen Lehden rakenne ja ulkoasu uudistettiin reilu vuosi sitten ja käyttöön otettiin uusi shl.fi -sivusto. Talvella paikallista sisältöä alettiin tuottaa myös… Lue lisää »

Ina Finland sisältömarkkinoi Call & Contact Center -palveluita Uuden Suomen Yrityskanavassa

Ina Finland - monikanavapalvelua

Ina Finland Oy Uuden Suomen Yrityskanavassa Suoraan sanoen vähän ahdistaa kehua Lähimedian antamaa mahdollisuutta optimoinnin parantamiseen ja näkyvyyden lisäämiseen Uuden Suomen Yrityskanavassa. Tässähän piilee riski, että Ina Finlandin kilpailijatkin huomaavat miten loistava mahdollisuus oman yrityksen markkinoinnissa tämä on. Ensimmäinen Inan artikkeli päivitettiin uusisuomi.fi:ssä 22.3.2013 ja tämän jälkeen päivityksiä on tehty viikoittain. Tärkeimpinä tavoitteina alkuvaiheessa oli… Lue lisää »

Alueviesti toteuttaa vaalikoneen yhdessä Huittisten ja Sastamalan kaupunkien kanssa

Alueviesti avaa lokakuun alussa vaalikoneen yhteistyössä Huittisten ja Sastamalan kaupunkien kanssa. Vaalikone löytyy Alueviestin verkkolehden sivuilta. Vaalikoneeseen pääsee myös kaupunkien verkkosivujen kautta, kuten vaalien yhteydessä aiemminkin. Yhteistyön merkitys vaalikoneen rakentamisessa korostuu myös kysymyksissä, sillä ne laaditaan yhdessä kaupunkien ja kaupunkilaisten kanssa. ”Olen erittäin otettu yhteistyöstä Huittisten ja Sastamalan kaupunkien kanssa. Olemme Lähimedia Oy:n kanssa yhdessä… Lue lisää »

Sanomalehti syntyy verkossa

Pälkäneellä ilmestyvä Sydän-Hämeen Lehti on ottanut käyttöönsä verkkolehden uuden version joka pitää sisällään toimitusputken sekä verkkoon että printtiin tuotettavan sanomalehden aineiston kirjoittamisesta, suunnittelemisesta ja taittoon viennistä. Lehden toimitusputkessa yhdistyy sekä verkoon julkaistavan että painettavan sisällön juttujen tuottaminen joka samalla vapauttaa toimittajan työskentelemään esimerkiksi mobiililaitteilla.     Toimittajat voivat osoittaa artikkelinsa haluamaansa numeroon sekä jättää päätoimittajalle… Lue lisää »

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi on markkinoinnin tärkein asia. Yrityksellä on kotisivut, mutta se yksin ei riitä, kotisivuilla on oltava sisältöä. Mitä palveluita tai tuotteita yritys tarjoaa? Kenelle tuotteet tai palvelut on suunnattu? Millä alueella yritys toimii?   Viimeisen vuoden aikana Google on vahvistanut runsaan sisällön ja jatkuvan päivityksen merkitystä hakukoneoptimoinnissa. Jokaiselle yritykselle on tietysti tärkeää olla esillä silloin… Lue lisää »