Vuoden paikallinen verkkopalvelu

Paikallislehtikilpailu: Sydän-Hämeen Lehti voitti verkkokilpailun ja sijoittui paperilehdellään kolmanneksi

Posted Posted in Artikkelit

Sydän-Hämeen Lehti ja shl.fi -sivusto palkittiin torstaina paikallislehtipäivillä Siilinjärvellä. shl.fi -sivusto valittiin Paikallislehtikilpailussa Vuoden paikalliseksi verkkopalveluksi. Lehden paperiversio sijoittui sarjassaan kolmanneksi. Päätoimittaja Tommi Liljedahl: Palkinto lehtiremontista ”– Paikallislehtikilpailun tuplapalkinto on hieno päätös lehtiremontille, päätoimittaja Tommi Liljedahlsanoo. Sydän-Hämeen Lehden rakenne ja ulkoasu uudistettiin reilu vuosi sitten ja käyttöön otettiin uusi shl.fi -sivusto. Talvella paikallista sisältöä alettiin tuottaa myös […]

Alueviesti toteuttaa vaalikoneen yhdessä Huittisten ja Sastamalan kaupunkien kanssa

Posted Posted in Artikkelit, Media

Alueviesti avaa lokakuun alussa vaalikoneen yhteistyössä Huittisten ja Sastamalan kaupunkien kanssa. Vaalikone löytyy Alueviestin verkkolehden sivuilta. Vaalikoneeseen pääsee myös kaupunkien verkkosivujen kautta, kuten vaalien yhteydessä aiemminkin. Yhteistyön merkitys vaalikoneen rakentamisessa korostuu myös kysymyksissä, sillä ne laaditaan yhdessä kaupunkien ja kaupunkilaisten kanssa. ”Olen erittäin otettu yhteistyöstä Huittisten ja Sastamalan kaupunkien kanssa. Olemme Lähimedia Oy:n kanssa yhdessä […]

Sanomalehti syntyy verkossa

Posted Posted in Artikkelit, Media

Pälkäneellä ilmestyvä Sydän-Hämeen Lehti on ottanut käyttöönsä verkkolehden uuden version joka pitää sisällään toimitusputken sekä verkkoon että printtiin tuotettavan sanomalehden aineiston kirjoittamisesta, suunnittelemisesta ja taittoon viennistä. Lehden toimitusputkessa yhdistyy sekä verkoon julkaistavan että painettavan sisällön juttujen tuottaminen joka samalla vapauttaa toimittajan työskentelemään esimerkiksi mobiililaitteilla.     Toimittajat voivat osoittaa artikkelinsa haluamaansa numeroon sekä jättää päätoimittajalle […]

Sisältömarkkinointi

Posted Posted in Artikkelit

Sisältömarkkinointi on markkinoinnin tärkein asia. Yrityksellä on kotisivut, mutta se yksin ei riitä, kotisivuilla on oltava sisältöä. Mitä palveluita tai tuotteita yritys tarjoaa? Kenelle tuotteet tai palvelut on suunnattu? Millä alueella yritys toimii?   Viimeisen vuoden aikana Google on vahvistanut runsaan sisällön ja jatkuvan päivityksen merkitystä hakukoneoptimoinnissa. Jokaiselle yritykselle on tietysti tärkeää olla esillä silloin […]

Markkinointi, b2b-mainonta, nettimarkkinointi, Google-mainonta

Posted Posted in Artikkelit

Olen ammattigooglettaja. Teen töitä koneella kuten varmasti moni muukin suomalainen. Yrittäjäkin tekee töitä koneella, vaikka osa koittaa sitä varmasti viimeiseen asti välttää. Pakko on kuitenkin etsiä mahdollisia uusia yhteistyökumppaneita, tuotteiden ja palveluiden tarjoajia. Melko luonnollinen tapa näiden kontaktien etsimiseen on internet. Se on nopea ja suurimmaksi osaksi vielä ajan tasalla, vaikka poikkeuksia on tietysti siinäkin. […]

Yritysblogit, bisnesblogit, yritysblogaus, businessblogi

Posted Posted in Artikkelit

Yritysblogit Sosiaalisen Median Opas SocialMedia Examiner julkaisi kesäkuun alussa mielenkiintoisen artikkelin blogeista ja blogien merkityksestä yrityksille. Blogien kirjoittaminen eli blogaaminen on maailmalla erittäin suosittu ja hyväksi havaittu markkinointitapa. Suomessa blogaaminen mielletään vielä enemmän yksityisten ihmisten tavaksi tiedottaa ja viestittää erilaisista asioista hyödyntäen sosiaalisia medioita. Blogien kirjoittaminen on myös yrityksille erittäin kannattavaa. Miksi? Jokainen blogimerkintä jonka […]

b2b-markkinointi, internetmainonta, markkinointiviestintä, blogit

Posted Posted in Artikkelit

Kesäkuuta jo eletään ja lomat ainakin lähestyy, jollei olla jo kesälaitumilla. Yrittäjäkin on kesälomansa ansainnut, ja jokainen varmasti yrittää ainakin jonkinlaista lomaa pitää jossain vaiheessa. Kesällä olisi kuitenkin mukava päästä ”mahdollisimman vähällä”, ainakin näillä ilmoilla millä meitä nyt hellitään. Työt tehdään asiallisesti ja kunnialla, mutta esimerkiksi mainonta ja markkinointi jää tärkeämpien töiden varjoon. Pitääkö kesällä […]

Markkinointi, mainonta vai jotain ihan muuta

Posted Posted in Artikkelit

Markkinointia, mainontaa, näkymistä, tiedottamista…Yrittäjää lähestytään monelta eri taholta viikoittain, tai jopa päivittäin, joitakin ”onnekkaita” jopa useamman kerran päivässä. Myyjä on aina hyvin vakuuttunut omasta tuotteestaan ja myöskin tekee myyntityötä ihan ammatikseen. Myynnin ammattilainen siis, yrittäjä on oman alansa ammattilainen ja aina nämä kaksi persoonaa eivät niin sanotusti kohtaa. Olen joskus mietiskellyt miksi tiettyihin yrityksiin ollaan […]