Markkinointi, b2b-mainonta, nettimarkkinointi, Google-mainonta

Olen ammattigooglettaja. Teen töitä koneella kuten varmasti moni muukin suomalainen. Yrittäjäkin tekee töitä koneella, vaikka osa koittaa sitä varmasti viimeiseen asti välttää. Pakko on kuitenkin etsiä mahdollisia uusia yhteistyökumppaneita, tuotteiden ja palveluiden tarjoajia. Melko luonnollinen tapa näiden kontaktien etsimiseen on internet. Se on nopea ja suurimmaksi osaksi vielä ajan tasalla, vaikka poikkeuksia on tietysti siinäkin.

Yrittäjänä sinä pystyt kuitenkin itse vaikuttamaan siihen mitä tietoa Google sinusta esittää. Onko se joku vanha linkki jonnekkin hakupalveluun jossa tiedot on väärin, vai onko se sinun eilen kirjoittamasi artikkeli juuri siitä tuotteesta tai palvelusta jota haluat tarjota uusille asiakkaillesi? Toki omat kotisivusi ovat ajantasalla, mutta ovatko ne kuinka Google-ystävälliset? Blogi-kirjoitus on aina uusi mahdollisuus listautua Googleen hyvin, artikkelisi on aina uusi sivu, Google etsii nimenomaan sivuja! Kirjoitatpa sitten artikkelin viikossa tai kaksi artikkelia vuodessa, ne säilyvät aina Googlessa hakukelpoisina. Kannattaako sinun hukata tämä mahdollisuus? Mitä voisit siinä hävitä, että yrityksesi löytyy Googlesta juuri niin kuin sinä itse haluat?

Haluatko sinäkin tarjota asiakkaillesi juuri sitä tietoa yrityksestäsi joka on nyt ajankohtaista?

Ota yhteys