sisältömarkkinointi

Capnovan pilvipalvelut, nettisivut ja muut verkkopalvelut tutuiksi Uuden Suomen Yrityskanavassa

Oy Capnova Ltd Uuden Suomen Yrityskanavassa Syksyllä 2013 Capnova uudisti yrityksen kotisivut ja samalla asetettiin tavoitteeksi lisätä Capnovan tunnettuutta kotimaisena vaihtoehtona kansainvälisille ICT-yrityksille. Onnistuuko tämä uudistamalla verkkosivut ja jättämällä asia sillensä? Ei tietenkään. Miten sitten kertoa laadukkaista ja turvallisista nettipalveluista, nykyaikaisista pilvipalveluista, suomenkielisestä henkilökunnasta, helposta yhteydenotosta ja nopeasta palvelusta? Samaan aikaan verkkosivujen uudistamisen kanssa aloitettiin… Lue lisää »

Innowear sisältömarkkinoi Uuden Suomen yrityskanavassa

Olemme käyttäneet Uusi Suomi palvelua jo yli kaksi vuotta. Nyt siirryimme kirjoittamaan blogissamme stubby.fi verkkokaupan sijaan yrityksille suunnatusta InnoWear työvaate ja mainostekstiili valikoimistamme. InnoWear kertoo blogissaan ajankohtaisista tuotteista, uutuuksista, tarjouksista sekä työvaatetuksen vaatimuksista ja käytöstä. Kirjoitamme artikkeleita omalla aikataululla, kuhunkin sesonkiin sopivilla aiheilla. Blogi tavoittaa yrityspäättäjiä ja ostajia sekä nostaa näkyvyyttämme googlen hakutuloksissa. Palvelu on… Lue lisää »

Ina Finland sisältömarkkinoi Call & Contact Center -palveluita Uuden Suomen Yrityskanavassa

Ina Finland - monikanavapalvelua

Ina Finland Oy Uuden Suomen Yrityskanavassa Suoraan sanoen vähän ahdistaa kehua Lähimedian antamaa mahdollisuutta optimoinnin parantamiseen ja näkyvyyden lisäämiseen Uuden Suomen Yrityskanavassa. Tässähän piilee riski, että Ina Finlandin kilpailijatkin huomaavat miten loistava mahdollisuus oman yrityksen markkinoinnissa tämä on. Ensimmäinen Inan artikkeli päivitettiin uusisuomi.fi:ssä 22.3.2013 ja tämän jälkeen päivityksiä on tehty viikoittain. Tärkeimpinä tavoitteina alkuvaiheessa oli… Lue lisää »

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi on markkinoinnin tärkein asia. Yrityksellä on kotisivut, mutta se yksin ei riitä, kotisivuilla on oltava sisältöä. Mitä palveluita tai tuotteita yritys tarjoaa? Kenelle tuotteet tai palvelut on suunnattu? Millä alueella yritys toimii?   Viimeisen vuoden aikana Google on vahvistanut runsaan sisällön ja jatkuvan päivityksen merkitystä hakukoneoptimoinnissa. Jokaiselle yritykselle on tietysti tärkeää olla esillä silloin… Lue lisää »