
Sisältömarkkinointi on markkinoinnin tärkein asia. Yrityksellä on kotisivut, mutta se yksin ei riitä, kotisivuilla on oltava sisältöä. Mitä palveluita tai tuotteita yritys tarjoaa? Kenelle tuotteet tai palvelut on suunnattu? Millä alueella yritys toimii?
Viimeisen vuoden aikana Google on vahvistanut runsaan sisällön ja jatkuvan päivityksen merkitystä hakukoneoptimoinnissa. Jokaiselle yritykselle on tietysti tärkeää olla esillä silloin kun etsitään juuri tuotteita ja palveluita. Asiakas joka Googlettaa esim. hakusanalla ”turvallisuuskoulutus” on melko todennäköisesti ostamassa kyseistä palvelua. Ainakaan minä en lauantai-iltana Googlettele turvallisuuskoulutusta ihan huvikseni. Asiakas kun eksyy sivulle jossa ei ole asiaankuuluvaa sisältöä, tai on sisältöä mutta vanhaa on menetetty asiakas. Asiakas haluaa tietoa siitä palvelusta jota on etsinyt, ja haluaa siitä tuoretta tietoa.
Blogimarkkinointi on sisältömarkkinointia parhaimmillaan. Yritys kirjoittaa blogin haluamastaan aiheesta, joko tuotteesta tai palvelusta, uusista aukiolo-ajoista tai tarjouksista, aihetta kun ei ole mitenkään määrätty.
Blogeja voit kirjoittaa myös tunnetun toimijan kautta. Uusi Suomi-verkkolehdessä on Uuden Suomen Yrityskanava, jossa saat kirjoittamasi blogin sekä Uuden Suomen verkkolehteen että myös Googlen hakupalveluun. Hämeen Sanomien verkkolehdessä on vastaavanlainen palvelu, Hämeen Sanomien palvelut.hamaansanomat.fi
Mikäli sinä ja yrityksesi haluatte olla etulinjassa keräämässä parhaat hyödyt sisältömarkkinoinnista, ota yhteys
Irmeli Salmi irmeli@lahimedia.fi
PRI Lähimedia
0453598750
Tai
Johanna Kuusisto johanna @lahimedia.fi
PRI Lähimedia
0458834414