Markkinointi

Investoinnin tuotto verkkomarkkinoinnissa

Verkkomarkkinoinnin urakoitsija Adefine Oy aloitti Lähimedian tuottamassa Uuden Suomen Yrityskanavassa. Adefinen Jussi Vesterinen halusi verrata palvelua muihin markkinoilla oleviin välineisiin:

”Otin yrityskanavan yritykseni käyttöön perjantaina. Julkaisin ensimmäisen artikkelin 15:40. Ensimmäinen asiakaskontakti tuli sisään 17:20. Muutamassa päivässä yritykseni omien verkkosivujen kävijämäärä edelliseen kuukauteen verrattuna kasvoi 140% ja kontaktin ottaneiden määrä 300%. Mittausteni mukaan palvelussa markkinoiminen on parantanut selvästi oman yritykseni sijoittumista kauttaltaan Googlen hakutuloksissa. Olin kuullut että Yrityskanava toimisi hyvin, mutta Internet markkinoinnin ammattilaisena halusin testata sitä oman yritykseni kohdalla. Täytyy sanoa, että palvelussa on paras investoinnin tuottoaste tähän mennessä käyttämistäni maksullisista verkkomarkkinoinnin välineistä.”

Jos mielestäsi verkkomarkkinoinnissa tulokset ovat yhtä tärkeitä kuin Jussi Vesteriselle tutustu sisällöllisen markkinoinnin mahdollisuuksiin kertomalla yrityksesi tuotteista ja palveluista Uuden Suomen Yrityskanavassa.