Markkinointi

Eurofire: Uuden Suomen Yrityskanavan päivitys toi verkkokauppaan lisää kävijöitä

Kiitos Uusi Suomi ja Lähimedia loistavasta Uuden Suomen Yrityskanavan päivityksestä. Olen ollut jo pitkään Yrityskanavan asiakkaana ja olen todella tyytyväinen asiakasvirroista, jotka ohjautuvat verkkokauppaamme tähänkin asti, mutta nyt näyttää vieläkin paremmalta. Seuraan aktiivisesti verkkokauppamme kävijämääriä Googlen Analyticsillä ja yllätyin todella positiivisesti kun päivityksenne jälkeen asiakaskäynnit lisääntyivät merkittävästi. Kirjoitan Yrityskanavaan tuoteblogin kerran tai kaksi kertaa viikossa. Koska… Lue lisää »

Capnovan pilvipalvelut, nettisivut ja muut verkkopalvelut tutuiksi Uuden Suomen Yrityskanavassa

Oy Capnova Ltd Uuden Suomen Yrityskanavassa Syksyllä 2013 Capnova uudisti yrityksen kotisivut ja samalla asetettiin tavoitteeksi lisätä Capnovan tunnettuutta kotimaisena vaihtoehtona kansainvälisille ICT-yrityksille. Onnistuuko tämä uudistamalla verkkosivut ja jättämällä asia sillensä? Ei tietenkään. Miten sitten kertoa laadukkaista ja turvallisista nettipalveluista, nykyaikaisista pilvipalveluista, suomenkielisestä henkilökunnasta, helposta yhteydenotosta ja nopeasta palvelusta? Samaan aikaan verkkosivujen uudistamisen kanssa aloitettiin… Lue lisää »

Innowear sisältömarkkinoi Uuden Suomen yrityskanavassa

Olemme käyttäneet Uusi Suomi palvelua jo yli kaksi vuotta. Nyt siirryimme kirjoittamaan blogissamme stubby.fi verkkokaupan sijaan yrityksille suunnatusta InnoWear työvaate ja mainostekstiili valikoimistamme. InnoWear kertoo blogissaan ajankohtaisista tuotteista, uutuuksista, tarjouksista sekä työvaatetuksen vaatimuksista ja käytöstä. Kirjoitamme artikkeleita omalla aikataululla, kuhunkin sesonkiin sopivilla aiheilla. Blogi tavoittaa yrityspäättäjiä ja ostajia sekä nostaa näkyvyyttämme googlen hakutuloksissa. Palvelu on… Lue lisää »

Paikallislehtikilpailu: Sydän-Hämeen Lehti voitti verkkokilpailun ja sijoittui paperilehdellään kolmanneksi

Vuoden paikallinen verkkopalvelu

Sydän-Hämeen Lehti ja shl.fi -sivusto palkittiin torstaina paikallislehtipäivillä Siilinjärvellä. shl.fi -sivusto valittiin Paikallislehtikilpailussa Vuoden paikalliseksi verkkopalveluksi. Lehden paperiversio sijoittui sarjassaan kolmanneksi. Päätoimittaja Tommi Liljedahl: Palkinto lehtiremontista ”– Paikallislehtikilpailun tuplapalkinto on hieno päätös lehtiremontille, päätoimittaja Tommi Liljedahlsanoo. Sydän-Hämeen Lehden rakenne ja ulkoasu uudistettiin reilu vuosi sitten ja käyttöön otettiin uusi shl.fi -sivusto. Talvella paikallista sisältöä alettiin tuottaa myös… Lue lisää »

Ina Finland sisältömarkkinoi Call & Contact Center -palveluita Uuden Suomen Yrityskanavassa

Ina Finland - monikanavapalvelua

Ina Finland Oy Uuden Suomen Yrityskanavassa Suoraan sanoen vähän ahdistaa kehua Lähimedian antamaa mahdollisuutta optimoinnin parantamiseen ja näkyvyyden lisäämiseen Uuden Suomen Yrityskanavassa. Tässähän piilee riski, että Ina Finlandin kilpailijatkin huomaavat miten loistava mahdollisuus oman yrityksen markkinoinnissa tämä on. Ensimmäinen Inan artikkeli päivitettiin uusisuomi.fi:ssä 22.3.2013 ja tämän jälkeen päivityksiä on tehty viikoittain. Tärkeimpinä tavoitteina alkuvaiheessa oli… Lue lisää »

Pappila Penkkala Group ja Anders Managerin kokemuksia Uuden Suomen Yrityskanavassa

Pappila Penkkala Groupin Matias Mäenpää sisältömarkkinoinnista Uuden Suomen Yrityskanavassa: Olemme käyttäneet Uuden Suomen Yrityskanavaa bloginamme nyt noin vuoden ajan ja tämän avulla olemme saaneet ajankohtaiset asiamme ja artikkelimme hyvin näkyville. Etenkin linkitykset sivuillemme ovat auttaneet Googlen orgaanisessa haussa ja tätä kautta olemme saaneet lisäkauppaa. Osa Anders Managerin uusista asiakkaista ottaa palvelun käyttöönsä suoraan netistä. Lähimedia… Lue lisää »

Investoinnin tuotto verkkomarkkinoinnissa

Verkkomarkkinoinnin urakoitsija Adefine Oy aloitti Lähimedian tuottamassa Uuden Suomen Yrityskanavassa. Adefinen Jussi Vesterinen halusi verrata palvelua muihin markkinoilla oleviin välineisiin: ”Otin yrityskanavan yritykseni käyttöön perjantaina. Julkaisin ensimmäisen artikkelin 15:40. Ensimmäinen asiakaskontakti tuli sisään 17:20. Muutamassa päivässä yritykseni omien verkkosivujen kävijämäärä edelliseen kuukauteen verrattuna kasvoi 140% ja kontaktin ottaneiden määrä 300%. Mittausteni mukaan palvelussa markkinoiminen on… Lue lisää »

Verkkomarkkinointi, nettimarkkinointi, b2b-mainonta??

Puhelin soi!! ”Maija Meikäläinen Yrityksen nettimarkkinoinnin puolelta terve!” Huoh, taas joku puhelinmyyjä, joka myy maailman hienointa palvelua ja jota ilman yritykseni ei kertakaikkiaan voi menestyä. Varmasti melko tuttu tilanne monelle yrittäjälle. Erilaisia markkinointiratkaisuja tarjotaan tuutin täydeltä jos jostakin erilaisesta palvelusta. On verkkomainontaa, nettimainontaa, b2b-mainontaa, hakupalveluita, hakemistoja, luetteloita ja varmasti vielä sata uutta ja erilaista mahdollisuutta…. Lue lisää »

Hämeenlinnan yrittäjät markkinoivat verkossa

Hämeen Sanomien markkinakanava on lähtenyt käyntiin vauhdikkaasti ja ensimmäiset yrittäjät ovat kertoneet kokemuksistaan. Yrittäjien mielestä helppokäyttöinen palvelu lisää hyvin näkyvyyttä verkossa ja Hämeenlinnan paikallislehdessä ja on tuonut lisää uusia asiakkaita. Lue yrittäjien kokemuksista: Ensiapukoulutus Aarnionärhi Suomalainen Kirjakauppa, Hämeenlinna Kanta-Hämeen Puutarhakeskus Jos olet yrittäjänä kokenut verkkomarkkinoinnin epäselväksi tutustu tarjoamiimme palveluihin Uuden Suomen, Hämeen Sanomien, Raumalaisen, Ilkan,… Lue lisää »

Lähimedia Raumalla

Raumalainen.fi tuo Raumalaisille yrityksille verkkolehdessään helppoa ja näkyvää markkinointia. Palvelun kautta yrittäjät voivat kertoa itse ajankohtaisista tarjouksista ja tapahtumista. Mukaan on ehtinyt jo Ajantaika, Tukkapaja, Click Shoes, Suomalainen Kirjakauppa, Info, Busstop Clothing, Boutique Cameo, Candida, Gloria-keittiöt ja Rauman Sammutin. Rauman seudulla toimiva yrittäjä pääsee mukaan ottamalla yhteyttä palvelut@raumalainen.fi. Soita ja kysy lisää yhteyshenkilöiltämme Anu Hakakoskelta… Lue lisää »